Zobacz co można wyczarować ze śmieci
2014-04-17 08:33:11(ost. akt: 2014-04-17 08:39:58)
Podczas zajęć prowadzonych przez opiekuna SKO Emilię Boggero, dzieci wykorzystując odpady, tworzą nowe przedmioty, dają im "drugie życie". Poprzez plastyczne działania rozwijają sprawność manualną, wyobraźnię i jednocześnie uświadamiają sobie,jak "śmieci" mogą stać się przydatnymi i funkcjonalnymi przedmiotami.
W Szkole Podstawowej w Jegłowniku od października 2013 r. w ramach programu SKO odbywają się zajęcia pozalekcyjne o tematyce proekologicznej" Sztuka recyklingu".
Młodzi artyści z makulatury, starych płyt CD, butelek PET, nakrętek, puszek stworzyli: bombki (z płyt CD), pojemniki na przybory szkolne, karmniki dla ptaków, talerze ozdobne z gazet, skarbonki z butelek, mini doniczki z pojemników po jogurtach, obrazy przestrzenne, szachy z nakrętek, zające wielkanocne z rolek a ostatnio zegar ścienny. Szczegóły z przebiegu zajęć są publikowane na szkolnym blogu SKO na platformie blogowej www.szkolneblogi.pl.Blog szkolny SKO Jegłownik zajmuje 13 miejsce w rankingu spośród 500 szkół współpracujących z Bankiem PKO BP.
Młodzi artyści z makulatury, starych płyt CD, butelek PET, nakrętek, puszek stworzyli: bombki (z płyt CD), pojemniki na przybory szkolne, karmniki dla ptaków, talerze ozdobne z gazet, skarbonki z butelek, mini doniczki z pojemników po jogurtach, obrazy przestrzenne, szachy z nakrętek, zające wielkanocne z rolek a ostatnio zegar ścienny. Szczegóły z przebiegu zajęć są publikowane na szkolnym blogu SKO na platformie blogowej www.szkolneblogi.pl.Blog szkolny SKO Jegłownik zajmuje 13 miejsce w rankingu spośród 500 szkół współpracujących z Bankiem PKO BP.
We wtorek 15 kwietnia br. Bank PKO BP przyznał szkole nagrodę główną w konkursie " SKO Blog Miesiąca " - laptop.Jest to już drugi wygrany laptop w konkursie blogów szkolnych.Do wygrania są jeszcze inne nagrody.Zapraszamy zatem do odwiedzania i głosowania na nasz blog.
Działania podejmowane przez panią Emilię Boggero zainteresowały rodziców.Mamy z własnej inicjatywy przyłączały się do zajęć,by pomagać dzieciom w trudniejszych zadaniach oraz brały udział w prowadzeniu bloga.
Powyższe przedsięwzięcia są wynikiem wspaniałej współpracy szkoły z Bankiem PKO BP oraz przykładem aktywności i integracji dzieci i środowiska kobiet.
Irena Hryckiewicz
Działania podejmowane przez panią Emilię Boggero zainteresowały rodziców.Mamy z własnej inicjatywy przyłączały się do zajęć,by pomagać dzieciom w trudniejszych zadaniach oraz brały udział w prowadzeniu bloga.
Powyższe przedsięwzięcia są wynikiem wspaniałej współpracy szkoły z Bankiem PKO BP oraz przykładem aktywności i integracji dzieci i środowiska kobiet.
Irena Hryckiewicz
Szkoła Podstawowa w Jegłowniku Zobacz więcej zdjęć. Kliknij i otwórz galerię.
fot. arch. SP w Jegłowniku
Źródło: Artykuł internauty
Komentarze (5) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
kiler #1386206 | 77.115.*.* 30 kwi 2014 23:00
Te dzieci a szczególnie Pani Emilia, są bardzo twórcze, ciagle robią coś z niczego i są odporne na krytykę
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
obserwator #1382022 | 78.8.*.* 24 kwi 2014 20:45
tak duże dzieci powinny być bardziej twórcze, a nie wykonują pracę z szablonu- wszystkie takie same...
odpowiedz na ten komentarz
Też były uczeń #1380892 | 95.40.*.* 23 kwi 2014 08:44
Jakże żałosny komentarz o kropce i przecinku a dla obu Pań mam wiele szacunku Też jestem byłym uczniem
odpowiedz na ten komentarz
były uczeń #1379891 | 80.51.*.* 21 kwi 2014 14:42
@Do autora artykułu: Szkoda, że nauczycielka (autorka artykułu) robi błędy interpunkcyjne. Po kropce czy przecinku należy zrobić odstęp!!! Tego uczono mnie w szkole w Jegłowniku. Oczywiście wielkie brawa dla Pani Boggero :)
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
magda #1377360 | 93.105.*.* 17 kwi 2014 08:57
Bardzo ładnie Pani Emilio i współpracujące Panie ze środowiska jegłownickiego
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz